Udforsk

Andre cases

Se siden

CarpetCare

År
2023
Projekttype
Brand identitet & Web implementering
Samarbejde
Services
Brand identitet Logo design Web implementering

Webflow

GSAP Animation

Lenis Smoothscroll

CSS

Javascript

Adobe Illustrator

Adobe InDesign

Figma

Vi har skabt en ny hjemmeside for virksomheden, der er bygget op i Webflow.  Dette har vi gjort, da Webflow er et meget brugervenligt værktøj for virksomheden at overtage efterfølgende, og giver dem mulighed for nemt at gå ind og rette i tekster og udskifte billeder fremadrettet.

No items found.
No items found.
No items found.

Til CarpetCare har vi udvalgt en farvepalette, som giver mulighed for at lege med kontraster.'

Farverne er hold i blålige nuancer for at give en rent look, som afspejler virksomhedens ydelser.

Fontfamilien Aeonik er udvalgt ud fra dens geometriske former, der understøtter det rene look, vi har fokuseret på i udviklingen af CarpetCares visuelle identitet.

Logoet har vi redesignet med en intention om at gøre det mere alsidigt. Det kan bruges  både med og uden navnetrækket og fremstår også tydeligt og genkendeligt i negativ.

Vi har desuden tilføjet et dekorativt element, som afspejler boblerne i karboniseret kulsyreopløsning, hvilket virksomheden benytter sig af i rengøringsprocessen.Spiralen kan grundet dens enkle udtryk bruges i mange forskellige sammenhænge.

Vi har implementeret den nye visuelle identitet for CarpetCare i flere forskellige produkter.

Her ses det brugt til et visitkort, men vi har også  designet brevpapir, præsentationsmateriale og hjemmeside.

- visuel identitet - logo - website
- visuel identitet - logo - website

Resultatet