


Til CarpetCare har vi udvalgt en farvepalette, som giver mulighed for at lege med kontraster.'
Farverne er hold i blålige nuancer for at give en rent look, som afspejler virksomhedens ydelser.
Fontfamilien Aeonik er udvalgt ud fra dens geometriske former, der understøtter det rene look, vi har fokuseret på i udviklingen af CarpetCares visuelle identitet.
Logoet har vi redesignet med en intention om at gøre det mere alsidigt. Det kan bruges både med og uden navnetrækket og fremstår også tydeligt og genkendeligt i negativ.
Vi har desuden tilføjet et dekorativt element, som afspejler boblerne i karboniseret kulsyreopløsning, hvilket virksomheden benytter sig af i rengøringsprocessen.Spiralen kan grundet dens enkle udtryk bruges i mange forskellige sammenhænge.
Vi har implementeret den nye visuelle identitet for CarpetCare i flere forskellige produkter.
Her ses det brugt til et visitkort, men vi har også designet brevpapir, præsentationsmateriale og hjemmeside.
