Udforsk

Andre cases

Se siden

Randers Radius

År
2021
Projekttype
Webdesign
Samarbejde
Services
Digital identitet Web implementering

Wordpress

CSS

HTML5

Elementor

Formålet med Randers Radius' nye hjemmeside var at fremstille deres produkter på en elegant og overskuelig måde. Dette har vi i høj grad formået ved hjælp af white space og en lys og let farvepalette, således at produkterne kunne tale for sig selv.

No items found.
No items found.
No items found.

Til CarpetCare har vi udvalgt en farvepalette, som giver mulighed for at lege med kontraster.'

Farverne er hold i blålige nuancer for at give en rent look, som afspejler virksomhedens ydelser.

Fontfamilien Aeonik er udvalgt ud fra dens geometriske former, der understøtter det rene look, vi har fokuseret på i udviklingen af CarpetCares visuelle identitet.

Logoet har vi redesignet med en intention om at gøre det mere alsidigt. Det kan bruges  både med og uden navnetrækket og fremstår også tydeligt og genkendeligt i negativ.

Vi har desuden tilføjet et dekorativt element, som afspejler boblerne i karboniseret kulsyreopløsning, hvilket virksomheden benytter sig af i rengøringsprocessen.Spiralen kan grundet dens enkle udtryk bruges i mange forskellige sammenhænge.

Vi har implementeret den nye visuelle identitet for CarpetCare i flere forskellige produkter.

Her ses det brugt til et visitkort, men vi har også  designet brevpapir, præsentationsmateriale og hjemmeside.

- visuel identitet - logo - website
- visuel identitet - logo - website

Resultatet