Se website her
Klik her

Take-One

År
2023
Projekttype
Webdesign
Samarbejde
Services

Webflow

HTML5

CSS

After Effects

JSON

Lottie

Take-One ønskede implementeringen af deres hjemmeside, hvor de allerede havde et udkast til designet. Aarland sammensatte hjemmesiden i Webflow, hvor der var fokus på at fremme brugeroplevelsen.

Derudover har der været fokus på at skabe bevægelse i logoet, hvilket tilføjer dynamik til siden.

No items found.
No items found.
No items found.

Til CarpetCare har vi udvalgt en farvepalette, som giver mulighed for at lege med kontraster.'

Farverne er hold i blålige nuancer for at give en rent look, som afspejler virksomhedens ydelser.

Fontfamilien Aeonik er udvalgt ud fra dens geometriske former, der understøtter det rene look, vi har fokuseret på i udviklingen af CarpetCares visuelle identitet.

Logoet har vi redesignet med en intention om at gøre det mere alsidigt. Det kan bruges  både med og uden navnetrækket og fremstår også tydeligt og genkendeligt i negativ.

Vi har desuden tilføjet et dekorativt element, som afspejler boblerne i karboniseret kulsyreopløsning, hvilket virksomheden benytter sig af i rengøringsprocessen.Spiralen kan grundet dens enkle udtryk bruges i mange forskellige sammenhænge.

Vi har implementeret den nye visuelle identitet for CarpetCare i flere forskellige produkter.

Her ses det brugt til et visitkort, men vi har også  designet brevpapir, præsentationsmateriale og hjemmeside.

- visuel identitet - logo - website
- visuel identitet - logo - website

Resultatet