Udforsk

Andre cases

Se siden

Smile for Diversity

År
2022
Projekttype
Webdesign
Samarbejde
Services

#SMILEforDIVERSITY har 4 fokusområder indenfor samfund, uddannelse, erhverv og kultur. Her vil der komme en masse spændende tiltag og projekter, som er med til at give indsigt og skabe fokus på diversitet og mangfoldighed i Danmark.

Kampagnen er udviklet i samarbejde med organisationer, foreninger, samarbejdspartnere, frivillige og kommunalt.

No items found.
No items found.
No items found.

Til CarpetCare har vi udvalgt en farvepalette, som giver mulighed for at lege med kontraster.'

Farverne er hold i blålige nuancer for at give en rent look, som afspejler virksomhedens ydelser.

Fontfamilien Aeonik er udvalgt ud fra dens geometriske former, der understøtter det rene look, vi har fokuseret på i udviklingen af CarpetCares visuelle identitet.

Logoet har vi redesignet med en intention om at gøre det mere alsidigt. Det kan bruges  både med og uden navnetrækket og fremstår også tydeligt og genkendeligt i negativ.

Vi har desuden tilføjet et dekorativt element, som afspejler boblerne i karboniseret kulsyreopløsning, hvilket virksomheden benytter sig af i rengøringsprocessen.Spiralen kan grundet dens enkle udtryk bruges i mange forskellige sammenhænge.

Vi har implementeret den nye visuelle identitet for CarpetCare i flere forskellige produkter.

Her ses det brugt til et visitkort, men vi har også  designet brevpapir, præsentationsmateriale og hjemmeside.

- visuel identitet - logo - website
- visuel identitet - logo - website

Resultatet