Udforsk

Andre cases

Se siden

BAK

År
2022
Projekttype
Brochure
Samarbejde
Insight Communication
Services
Grafisk opsætning

Adobe InDesign

Adobe XD

Aarland har, i samarbejde med Insight Communication, stået for at grafisk opsætning af BAKs produktkatalog. Kataloget afspejler BAKs tilgang til minimalisme, mens der stadig er leget med kreativiteten.

No items found.
No items found.
No items found.

Til CarpetCare har vi udvalgt en farvepalette, som giver mulighed for at lege med kontraster.'

Farverne er hold i blålige nuancer for at give en rent look, som afspejler virksomhedens ydelser.

Fontfamilien Aeonik er udvalgt ud fra dens geometriske former, der understøtter det rene look, vi har fokuseret på i udviklingen af CarpetCares visuelle identitet.

Logoet har vi redesignet med en intention om at gøre det mere alsidigt. Det kan bruges  både med og uden navnetrækket og fremstår også tydeligt og genkendeligt i negativ.

Vi har desuden tilføjet et dekorativt element, som afspejler boblerne i karboniseret kulsyreopløsning, hvilket virksomheden benytter sig af i rengøringsprocessen.Spiralen kan grundet dens enkle udtryk bruges i mange forskellige sammenhænge.

Vi har implementeret den nye visuelle identitet for CarpetCare i flere forskellige produkter.

Her ses det brugt til et visitkort, men vi har også  designet brevpapir, præsentationsmateriale og hjemmeside.

- visuel identitet - logo - website
- visuel identitet - logo - website

Resultatet